FitnessStott pilates – nov način vežbanja

Stott pilates – nov način vežbanja

Kakve sve benefite ima na zdravlje ovaj sve popularniji pilates program, kako se vežba i koje su sprave neophodne tokom treninga, otkriva naša stručna saradnica

Stott pilates je najcenjenija internacionalna škola savremenog pilatesa koja je bazirana na sto godina starom učenju (klasični, tradicionalni pilates), a nadograđena je novim saznanjima iz teorije treninga i kineziterapije.

Naglasak ove unapređene metode jeste na očuvanju prirodnih krivulja kičme, stabilizaciji centra tela i ramenog obruča, neutralnom pozicioniranju zglobova i pravilnom disanju. Upravo će zato ova inteligentna mind-body tehnika na siguran način popraviti držanje tela, smanjiti bolove u leđima i tenzije u mišićima karlice.

Ovakvim treningom koji kombinuje vežbe snage i fleksibilnosti, izgrađuje se telo vitkog mišićnog tonusa, zavidne snage i mobilnosti, a povrh svega zdravog duha.

Stott pilates
Stott pilates – nov način vežbanja

Stott pilates je odličan trening

Ovaj vid pilatesa uključuje trening na podlogama uz velik broj rekvizita i sprava, od kojih je najpoznatija Reformer. Prema specifičnim potrebama polaznika, nudi se i niz prilagođenih programa s različitim nivoima intenziteta. Diferenciraju se programi rekreacije od rehabilitacijskih programa i onih namenjenim profesionalnim sportistima.

Posebno se programiraju programi za muškarce i žene, a opet u zavisnosti od njihove dobi i fizičke spremnosti. Upravo trening pilatesa u rekreaciji ima za cilj da poboljša vitalnost kičme, opštu mobilnost i funkciju tela.

Stott pilates u vrhunskom sportu služi kao nezaobilazan program kod prevencije sportskih povreda i poboljšanja sportske aktivnosti. U rehabilitaciji pomaže kod brze integracije rekonvalescenata u svakodnevno funkcionisanje i pomaže u njihovom bržem oporavku, dok trudnicama unapređuje psiho-fizičko stanje i samim tim olakšava trudnoću.

Stott pilates je licencirana metoda koju smeju da primenjuju samo edukovani i sertifikovani treneri. Od njihovog znanja zavisiće sigurnost i učinkovitost treninga, a samim tim i zadovoljstvo klijenata.

Najviši nivo pilates obrazovanja čine rehabilitacija i kondiciona priprema sportista, tako da te programe vode treneri sa velikim znanjem i iskustvom.

  Kako do ravnog stomaka uz pomoć ishrane
Stott pilates
Stott pilates je odličan trening

Rekviziti

Sertifikovani pilates program na podlogama (Mat), pri kojem se radi sa težinom vlastitog tela sa ili bez dodatnih rekvizita. Svrha rekvizita ogleda se u tome da pomognu pri izvođenju vežbi ili da posluže kao otpor, čime će se povećati učinak svake od njih.

Rekviziti  dodatno povećavaju snagu, fleksibilnost, balans i doprinose raznovrsnosti treninga, što blagotvorno utiče na budnost uma, ali i izazov tela.

Uz različite lopte i polulopte, koriste se valjci, jastuci, rotacioni diskovi, gume, obručevi, težinske šipke i loptice, jednoručni tegovi i druge platforme (arc barrel, pilates edge, spine supporter…).

Pri upotrebi različitih rekvizita, dopunski se poboljšava kretanje, aktiviraju se svi mišići tela, povećava se koordinacija i kontrola pokreta. Stott pilates Matwork, vođen od strane edukovanih trenera, osnažiće ukupnu muskulaturu tela, posebno mišiće abdomena, leđa i stražnjice, mobilisaće karlicu, ramena, kukove i poboljšati kretanje.

Tonus mišića se pojačava, dolazi do njihove izduženosti, povećanja snage i izdržljivosti. Zbog posebne metode disanja koja je uključena u svaki pokret, ovaj  program redukuje stres i relaksira celo telo.

stott pilates
Sertifikovani pilates program na podlogama (Mat), pri kojem se radi sa težinom vlastitog tela sa ili bez dodatnih rekvizita

Težina vežbanja

Intenzitet treninga određen je ciljevima i mogućnostima svakog klijenta, pa tako Matwork može biti pogodan kako za osobe starije životne dobi, kao i za one koje imaju zavidan stepen kondicije.

Njihovi programi razlikuju se odabirom vežbi, tempom njihovog izvođenja i strukturom treninga. Upravo u toj širokoj primenljivosti stott pilatesa leži njegovo bogatstvo, ali i zahtev da treneri budu edukovani kako bi mogli da kreiraju sigurne treninge sa optimalnim zahtevima za svoje klijente.

Piše: Mirela Anić, internacionalno priznati pilates edukator i trener

www.body8mind.rs

Preporuka

  Najbolje vežbe za čvrste grudi (VIDEO)

Koliko je koristan ovaj post?

Kliknite na zvezdicu da biste je ocenili!

Prosečna ocena / 5. Brojanje glasova:

Još uvek nema glasova. Ocenite prvi!